slide
slide
slide
slide
slide
slide
slide
slide
 

slide
slide

ÜZLETI FELTÉTELEK

EMBA TRADE s.r.o. üzelti társaság, székhelye: Dvorská 232, 503 11 Hradec Králové,

statisztikai számjel: 24754790

bejegyezve a Hradec Králové-i Kerületi bíróság által vezetett cégjegyzékben,  C csoport,  jegyzékszám:. 29650

az on-line üzlet általi árusításra az alábbi elérhetőségen www.raktarkiarusitas.hu

1. NYITÓ RENDELKEZÉSEK

  • 1.1. Az alábbi üzleti feltételek (továbbiakban„üzleti feltételek“) azi EMBA TRADE s.r.o. üzleti társaság, székhelye Dvorská 232, 503 11 Hradec Králové, statisztikai számjel: 24754790, bejegyezve a Hradec Králové-i Kerületi bíróság által vezetett cégjegyzékben,  C csoport,  jegyzékszám:. 29650 (továbbiakban “eladó”) a  Polgárjogi törvénykönyv (továbbiakban “Polgárjogi törvénykönyv”) § 1751,  1 bekezdésének illetve a 89/2012 számú törvény értelmében, meghatározza a szerződő felek kölcsönös jogait és kötelességeit  (továbbiakban “adásvételi szerződés”), melyet az eladó köt más magánszeméllyel (továbbiakban “vásárló”) az eladó webáruházának segítségével.  A webáruházat az eladó az alábbi elérhetőségen üzemelteti www.raktarkiarusitas.hu (továbbiakban „weboldal“), felhasználva a webes felületet (továbbiakban „az áruház webes felülete“).
  • 1.2 Az üzleti feltételek nem vonatkozank olyan esetekre, amikor a vásárló, aki vásárolni szeretne az eladótól, jogi személy, vagy más személy, mely vásárlását vállalkozó tevékenységen belül, illetve szakmáján belül végzi.  
  • 1.3. Egyéb rendelkezések kidolgozása, mely nem tartalma az üzleti feltételeknek, megegyezés tárgyát képezhetik és helyet kaphatnak az adásvételi szerződésben. Az egyéb rendelkezések, melyek helyet kapnak az adásvételi szerződésben, elönyt élveznek az üzleti feltételek rendelkezéseivel szemben.
  • 1.4. Az üzleti feltételek elválaszthatatlan részét képezik az adásvételi szerződésnek. Az adásvételi szerződés és az üzleti feltételek magyar nyelven kerülnek kidolgozásra. Az adásvételi szerződést tehát magyar nyelven köthetik meg.
  • 1.5. Az üzleti feltételeket az eladó változtathatja, illetve kiegészítheti. Eme rendelkezések nem érintik a jogokat és kötelességeket, melyek a feltételek változtatása előtti időszakban léptek érvénybe.  

2. FELHASZNÁLÓI FIÓK

  • 2.1. A vásárló regisztrációját követően a webodalon a a vásárló beléphet felhasználói felületére. Felhasználói felületéről a vásárló megrendelheti a kívánt árut (továbbiakban “felhasználói fiók”). Megrendelését a vásárló regisztráció nélkül is leadhatja, egyenesen az áruház webes felületén.  
  • 2.2. A regisztrációnál, illetve az áruház webes felületén történő rendeléskor is köteles a vásárló a szükséges adatokat helyesen és a valóságnak megfelelően feltüntetni. A vásárló köteles a felhasználói fiókban található adatait minden változásnál aktualizálni. A felhasználói fiókban található adatok, illetve a megrendelésben megadott adatok az áruház webes felületén helyesnek tekintendőek.
  • 2.3. A felhasználói fiókhoz való hozzáférést felhasználónév illetve jelszó biztosítja. A vásárló köteles titokban tartani az információkat, melyek a felhasználói fiókjába való belépést biztosítják.
  • 2.4. A vásárló nem jogosult felhatalmazni harmadik személyeket felhasználó fiókja használatára.
  • 2.5. Az eladó törölheti a felhasználói fiókot, amennyiben azt a vásárló több mint 2 éve nem használja, valamint olyan esetekben, mikor a vásárló megszegi jogait és kötelességeit az adásvételi szerződés értelmében (beleértve az üzleti feltételeket is).
  • 2.6. A vásárló tudomásul veszi, hogy felhasználói fiókja nem feltétlenül lesz mindig elérhető, főként hardware illetve software frissítés és karbantartás esetén, illetve harmadik személyek szükségszerű hardware és software karbantartása esetén.

3. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

  • 3.1. Az áru mindennemű prezentációja a áruház webes felületén informatív jellegű, és az eladó nem köteles adásvételi szerződést kötni a feltüntetett áruval kapcsolatosan. . A polgárjogi törvénykönyv § 1732,  2 bekezdése nem lép érvénybe. .
  • 3.2. Az áruház webes felülete információkat artalmaz a termékekről, beleértve az egyes  termékek árát is. Az termékek ára az ÁFÁt is tartalmazza, valamint az összes hozzá kapcsolódó díjat is tartalmazza. A termékek ára mindaddig érvényes, míg az áruház webes felületén fel van tüntetve. Az a bekezdés nem állja útját az eladónak olyan adásvételi szerződés megkötésére, mely egyénileg kiegyezett feltételeket tartalmaz.  
  • 3.3. Az áruház webes felülete továbbá információkat tartalmaz az áru csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségekről. Az áru csomagolásával és szállításával kapcsolatos információk csupán abban az esetben érvényesek, ha az árut a Cseh köztársaság területén belül szállítják.
  • 3.4. Az áru megrendelése érdekében a vevő kitölti a megrendelői űrlapot az áruház webes felületén. A megrendelői űrlap leginkább a következő információkat tartalmazza a:
                 3.4.1. megrendelt áruról (a megrendelt árut a vevő „beteszi“ a kosárba az áruház webes felületén),
                 3.4.2. a termék árának kifizetési módját, illetve a termék szállítási módjának kiválasztását és az
                 3.4.3. információkat a szállítással kapcsolatos költségekről (továbbiakban csak “megrendelés”).
  • 3.5. A kedvezménykódot a megrendelés véglegesítése előtt adhatja meg. A megrendelés elküldése és véglegesítése után a kedvezménykódot nem lehet visszamenőleg érvényesíteni.
  • 3.6. A megrendelés elküldése előtt a vevőnek lehetősége nyílik leellenőrizni és megváltoztatni az adatokat. melyeket a vevőadottmeg a megrendelésben, szem előtt tartva a megrendelő lehetőségeit azon hibák felfedezésére és kijavítására, melyek a megrendelés adatainak bevitelekor történtek.  A megrendelést a vevő az eladónak az “ELKÜLD” gomb lenyomásával küldi el.  A megrendelésben szereplő adatokat az eladó helyesnek tekinti. Az eladó a megrendelés beérkezésével a vevőnek a megrendelést elektornikusan, e-mailben visszaigazolja, a megrendelésben, illetve a felhasználói felületen feltüntetett e-mail címen (továbbiakban csak “a  vevő e-mail címe”).
  • 3.7. Az eladó a megrendelés jellemzőit szem előtt tartva, (az áru mennyisége, a termék árá, a szállítási költségek feltételezett értéke) kérhet a vevőtől további megerősítést a megrendelés véglegesítésére (például írásban vagy telefonon).
  • 3.8. A szerződéses kapcsolat az eladó és a vevő között a beérkező megrendelés véglegesítésével (elfogadásával), mely a vevőnek elektornikus módon, e-mailben érkezik az eladótól, történik.  
  • 3.9. A megrendelés törlése és egyéb változtatásai csupán addig a pillantig lehetségesek, amíg a megrendelést előkészítik a szállításhoz.
  • 3.10. A vevő beleegyezik a szerződéskötésnél a távközlési kommunikációs eszközök használatába. A vevő költségeit, melyek a távközlési kommunikációs eszközök használatával keletkeznek a szerződéskötés során (az internetkapcsolat költségei, a telefonbeszélgetések költségei), a vevő önmaga fizeti, mindemellett pedig ezek a költségek nem térnek el az alap díjszabástól.
  • 3.11. Termékcsere esetén, mely a vevő hibásan leadott megrendelése következtében történt, az eset nem minősül reklamációnak, a vevő a 80 Kč értékű postaköltséget sajátmaga állja.  

4. A TERMÉK ÁRA ÉS A FIZETÉSI FELTÉTELEK

  • 4.1. A termék árát illetve a termék kiszállításával kapcsolatos egyéb költségeket az adásvételi szerződés értelmében a vevő az eladónak az alábbi módokon fizetheti meg: 
                 4.1.1. készpénzzel vagy bankkártyával az eladó személyes átvételi pontján az alábbi címen: Dvorská 232, 503 11 Hradec Králové;
                 4.1.2. készpénzzel utánvét esetén a vevő által a megrendelésben megadott helyen;
                 4.1.3. előrefizetéssel banki átutalással az eladó számlájára 11600006-00000000-80000974, Erste bank, 
                 IBAN: HU8611600006-00000000-80000974, melyet az Erste bankban vezet (továbbiakban csak "az eladó számlája")
  • 4.2. A vételárral egyetemben a vevő köteles megfizetni az eladónak a csomagolással és szállítással kapcsolatos költségeket az adásvételi szerződésben foglaltak alapján.  Amennyiben nincs kifejezetten másként feltüntetve, a vételár részének tekintendőek a szállítással kapcsolatos költségek is.
  • 4.3. Az eladó nem követel a vevőtől előleget vagy más, hasonló fizetést. Ezzel nem érinti az általános szerződési feltételek (4.6. cikkelye) azon részét,mely az előfizetéses fizetési mód termékár fizetési kötelezettségét taglalja.
  • 4.4. Készpénzes illetve utánvétes fizetési mód esetén a vételárata termék átvételekor fizeti. Utalásos fizetési mód esetén a fizetés esedékessége 14 nap az adásvételi szerződés megkötését követően.  
  • 4.5. Utalásos fizetési mód esetén a vevő köteles kifizetni a vételárat a befizetési azonosító megadásával (a befizetési azonosító a megrendelés száma). Utalásos fizetési mód esetén a vevő fizetési kötelezettségét abban a pillanatban teljesíti,mikor a vételárat jóváírják az eladó bankszámláján.  
  • 4.6. Az eladó jogosult, főként amennyiben a vevő részéről nem történik meg a megrendelés kellő megerősítése (a 3.7 cikkely értelmében), az eladó kérheti a telje vételár kifizetését a még a megrendelés küldése előtt az eladónak. A Polgárjogi törvénykönyv  § 2119, 1. bekezdése ebben az esetben nem érvényesíthető.
  • 4.7. Az egyes kedvezmények, melyeket az eladó biztosít a  vevő számára, nem kombinálhatóak.
  • 4.8. Amennyiben az üzleti kapcsolat vagy a hatályos jogszabályok megkövetelik, a eladó a vevő részére az adásvételi szerződés alapján történő fizetésekről adógazgatási azonosításra alkalmas bizonylatot-számlát állítki. Az eladó ÁFA fizető. Az adógazgatási azonosításra alkalmas bizonylatot-számlát az eladó a vevőnek a vételár kifizetése után elektronikus formában küldi el a vevő e-mail címére.

5. A KISZÁLLLÍTÁS ÁRA ILLETVE A KISZÁLLÍTÁS MÓDJA

  • 5.1. A Magyar postával által utánvétre leszállított csomagért 1640 Ft értékben számolunk fel csomagolási és postaköltséget15 000 Ft feletti megrendelés esetén a postaköltség ingyenes.
  • 5.2. Banki átutalás esetén a csomagolási díj és a postaköltség értéke 1290 Ft. 15 000 Ft feletti megrendelés esetén a postaköltség ingyenes.
  • 5.3. Ismételten leküldött, első alkalommal át nem vett csomag esetén újfent 1290 Ft. csomagolási és postázási költséget számolunk fel
  • 5.4. Atermékeket kizárólag a Magyar postával szállítjuk.

6. A TERMÉK KÜLDÉSE

  • 6.1. A terméket általában 5 munkanapon belül küldjük el. A kevésbé általános, termék esetén az a határidő nem mérvadó, mivel a küldés függ a gyártók illetve beszállítók által biztosított határidőktől is.  A termék hosszabb küldési ideje esetén, illetve ha a termék átmenetileg nem elérhető, a vevő törölheti a megrendelését mindennemű következmények és szakciók nélkül. A szállítás az egész Cseh köztársaságban lehetséges.

7. A MEGRENDELÉS TÖRLÉSE

  • 7.1. A megrendelés törlése a vevő részéről: A megrendelést törlését kizárólag e-mailben teheti meg, amennyiben a megrendelést elfogadták, valamint a megrendelésben szereplő áru még nem került küldésre. Későbbi törlési kérelem esetén az eladó jogosult kártérítésre, elsödlegesen a bizonyítható szállítási költségekkel kapcsolatosan.  
  • 7.2.  A megrendelés törlése az eladó részéről: A webáruház üzemeltetője (eladó) a vevővel való megbeszélés alapján törölheti a megrendelést illetve annak részét abban az esetben, ha az ügyintészés ideje alatt a termék gyártása vagy behozatala megszűnik, vagy jelentős árváltozás áll be a termék esetében.Amennyiben a vevő a törölt megrendelésben szereplő termék árát már kifizette, úgy a szóban forgó összeget a lehető leggyorsabb módon és legrövidebb időben megtérítjük.  

8. ELÁLLÁS AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL

  • 8.1. A vevő tudomásul veszi, hogy a Polgárjogi törvénykönyv í § 1837 értelmében a továbbiakban nem lehet elállni az adásvételi szerződéstől, melyet a vevő individuális kéréseihez vagy személyének igazítottak, az adásvételi szerződéstől, mely a gyors ügyintézés kategóriájába esik továbbá olyan termék esetén, mely megtéríthetetlenül keverve lett más termékekkel, és az adásvételi szerződéstől olyan esetben, mikor a vevő a terméket a csomagolásból kivette, s higiéniai okok miatt ezen termék visszaküldése lehetetlen, illetve az adásvételi szerződéstől, mely rögzített kép-illetve hanganyagot vagy számítógépes programot tartalmaz, amennyiben megsérette eredeti csomagolásukat.   
  • 8.2. Amennyiben ezen ÁSZF 8.1. említett, vagy más, elállást gátló rendelkezés érvénye nem áll fenn, úgy a Polgárjogi törvénykönyv § 1829, 1. bekezdésének értelmében a vevő elállhat az adásvételi szerződéstől, a termék átvételét követő 60 napos határidőben, amenniyben az adástvételi szerzéodés tárgya több termék,s ha a szállítás több részre van osztva, akkor az utolsó rész átvételétől számítva érvényesül az említett határidő. Az elállást az adásvételi szerződéstől az eladónak az előző mondatban foglalt határidőn belül. Adásvételi szerződéstől való elállás esetén a vevő használhatja az eladó által erre a célra készített formanyomtatványt, mely az ÁSZF mellékletét képezi. Az adásvételi szerződéstől való elállást a vevő az eladó átvételi pontjára címezheti, vagy elküldheti elektronikusan az eladó e-mail címére is.  
  • 8.3. A 8.2. pontban foglaltak alapján történő elállás esetén az adásvételi szerződés a kezdetektől érvényét veszíti. A vevő köteles az árut visszajuttatni az eladónak az adásvételi szerződéstől való elállást követő 60 napos határidőn belül. Elállás esetén a termék visszaküldéssel járó költségeket a vevő állja, még abban az esetben is,ha az árut nem lehet hagyományos, postai úton visszaküldeni a jellege miatt. 
  • 8.4. A kézbesítéstől számított 60 napos elállási jog érvényesítése esetén szükséges visszaküldeni a nem használt és nem sérült terméket az eredeti csomagolásában. Ha a termék az eredeti csomagolás nélkül érkezik vissza, akkor 10%-ot levonunk a termék vételárából a sérült vagy hiányzó csomagolásért, beleértve azt is, ha hiányzik a hivatalos termékleírás a csomagolásból.
  • 8.5. Adásvételi szerződéstől való elállás esetén, amennyiben az elállás nem a 8.2 pont alapján történik, az eladó megtéríti a vételárat a vevőnek 14 napon belül az elállást követően, mégpedig olyan módon, amint azt a vevőtől megkapta.  Az eladó a vételárat a vevőnek másként is megtérítheti,amennyiben ebbe a vevő is beleegyezik, valamint a vevőnek nem keletkeznek ezzel további kiadásai. Adásvételi szerződéstől való elállás esetén az eladó nem köteles hamarabb megtéríteni a vételárat, minthogy Ön visszaküldi az árut vagy bizonyítja,hogy az árut az eladó számára visszaküldte.
  • 8.6. A kártérítési igényt,mely az árun keletkezik, az eladó jogosult egyoldalúan levonni a vevő pénzvisszafizetési igényéből.
  • 8.7. Az eladó mindaddig elállhat a szerződéstől, míg a vevő nem veszi át az árut. Ebben az esetben az eladó megtéríti a vevőnek a vételárat minden további haladék nélkül, banki átutalással a vevő által megadott bankszámlaszámra.
  • 8.8. Amennyiben a megrendeléshez a vevő ajándékban is részesül, az ajándékozási szerződés is automatikusan érvényét veszíti az adásvételi szerződéstől való elállás esetén, tehát a vevő köteles avisszaküldött áruval együtt az ajándékot is visszaküldeni. A visszaküldött termékhez a vevő köteles csatolni a nyomtatvány szerződéstől való elállás esetére elnevezésű dokumentumot, valamint a számlát a feltüntetett bankszámlaszámmal, merre a termék árának megfelelő összeget utalhatjuk. Ezt követően a vevőnek átutalásra kerül a szóban forgó összeg. Külön kérésre a vételárat postai utalvánnyal küldjük meg.   toto sa pri zahraničných e-shopoch neosvedčilo- vynechala by som

A terméket az alábbi címre küldjék vissza: 

embatrade - frogman
Szecheneyi utca 44-46
4110 BIHARKERESZTES   

KÉRJÜK, A TERMÉKET NE KÜLDJE VISSZA UTÁNVÉTRE, AZ ÍGY KÜLDÖTT CSOMAGOKAT CÉGÜNK NEM VESZI ÁT.

9. AZ ÁRU SZÁLLÍTÁSA ÉS KÉZBESÍTÉSE

  • 9.1. Amennyiben az ügyfél külön kérésének alapján más szállítási módot beszélnek meg a felek, az ügyfél viseli a választott más szállítási móddal egybekötött esetleges többletköltségének rizikóját.
  • 9.2. Amennyiben az adásvételi szerződés alapján az eladó fél köteles az árut az ügyfél által a megrendelésben megadott címre szállítani, úgy az ügyfél köteles az árut annak kézbesítésekor átvenni.
  • 9.3. Amennyiben az árut az ügyfél részéről történő okok miatt újra ki kell szállítani, vagy más módon kell kiszállítani, mint ahogy az a megrendelésben meg volt adva, az ügyfél köteles az így keletkezett többletköltséget magára vállalni.
  • 9.4. Az áru a szállítótól való átvételekor az ügyfél köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, s annak bármelynemű sérülése esetén azt haladéktalanul a szállító tudtára adni. Abban az esetben, ha a csomagolás sérülése illetéktelen behatolás jeleit mutatja, a vevő fél nem köteles a küldeményt a szállítótól átvenni.
  • 9.5. A felek az áru szállításával kapcsolatos többi jogát és kötelezettségét megváltoztathatják az eladó fél különleges szállítási feltételei, amennyiben az eladó fél által kiadottak.

10. A HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL EREDŐ JOGOK

  • 10.1. A felek jogai s kotelezettségei a hibás teljesítésből eredő jogok tekintetében az ide vonatkozó általános kötelezettséggel járó előírások az irányadók (kiváltképp a Polgári Törvénykönyv § 1914-től 1925-ig tartó, § 2099-től 2117-ig tartó, s a § 2161-től 2174-ig tartó rendelkezései).
  • 10.2. Az eladó fél köteles biztosítani az áru átvételkori sértetlenségét az ügyfél számára. Az eladó fél kiváltképp köteles biztosítani az ügyfél számára, hogy abban az időben, amikor a vevő fél átvette az árut: 
                 10.2.1. a termék azon tulajdonságaival rendelkezik, melyekben a felek megegyeztek, s amennyiben nem történt megegyezés, az oly                    tulajdonságokkal rendelkezik, melyeket az eladó fél vagy a gyártó meghatározott, vagy melyeket az ügyfél elvárt az áru jellege alapján, mely az               eladó fél reklámja alapján elvárható. 
                 10.2.2. az áru megfelel a célnak, melyet az eladó fél meghatározott, vagy melyre a hasonló jellegű áru általában használatos.
                 10.2.3. az áru minősége vagy kivitelezése megfelel a szerződéses mintának, vagy sablonnak, amennyiben az áru minősége vagy kivitelezése               szerződéses minta vagy sablon alapján lett meghatározva.
                 10.2.4. az áru megfelelő mennyiségű, mértékű vagy súlyú, és
                 10.2.5. az áru megfelel a jogi szabályoknak és előírásoknak.
  • 10.3. Az általános szerződési feltételek 10.2. rendelkezése nem vonatkozik azon árura, mely alacsonyabb áron lett értékesítve, azon hibájának esetén, mely miatt az áru alacsonyabb árban egyeztek meg a felek, az áru elhasználódására, mely annak általános használatának következménye, a használt árura vonatkozóan, melynél a hiba mértéke arányos annak használatának vagy elhasználódásának mértékével, mellyel az áru már annak átvételekor a szállítótól rendelkezett, vagy mely az áru természetéből ered.
  • 10.4. Amennyiben a hiba hat hónapon belül jelentkezik annak átvételétől számítva, úgy tekintjük, az áru már annak átvételekor hibás volt.
  • 10.5. A hibás teljesítésből eredő jogait az ügyfél az eladó féllel szemben annak boltjában érvényesíti, hol az áru természetéből adódóan fogadják reklamációját hol az lehetséges az értékesítendő áru kínálatát tekintve, esetlegesen a telephelyen vagy a vállalkozás helyszínén. A reklamáció      érvényesítésének pillanatának az a pillanat számít, mikor az eladó fél átveszi az ügyféltől a reklamált árut.
  • 10.6. A felek egyéb jogait és kötelezettségeit az eladó fél felelősségét a hibáért módosíthatja az eladó fél reklamációs eljárása.
  • 10.7. Minőségi garancia – min. 2 év garanciális időszak.
  • 10.8. Minden termékre 2 év garanciát vállalunk.

11. A FELEK EGYÉB JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

  • 11.1. Az ügyfél az áru teljes árának kifizetésével az áru tulajdonosává válik.
  • 11.2. Az eladó félnek nincs semmilyen magatartási kötelezettsége az ügyfél felé a Polgári Törvénykönyv § 1826 1. bekezdésének e) pontja alapján.
  • 11.3. A felhasználók panaszainak peren kívüli intézését az eladó fél a/az rendelesek@raktarkiarusitas.hu elektronikus cím segítségével teszi. Az ügyfél panaszának intézésével kapcsolatos  információkat az eladó fél az ügyfél elektronikus címére küldi el.
  • 11.4. Az eladó fél jogosult az áru eladására vállalkozói engedélyének alapján. A kereskedelmi ellenőrzést az illetékes vállalkozói hivatal végzi, működésének keretein belül. Az adatvédelem területét az Adatvédelmi hivatal felügyeli. A Cseh Kereskedelmi felügyelet a kijelölt hatáskörén belül többek közt a Tk. 634/1992 törvénye a fogyasztóvédelem és annak későbbi módosításainak betartását is felügyeli.
  • 11.5. Az ügyfél ezzel magára vállalja a Törvénykönyv § 1765 2. bekezdése alapján a körülmények változásának veszélyét.
  • 11.6. A fogyasztói panaszok peren kívüli megoldása az adásvételi szerződésből eredően a Cseh Kereskedelmi felügyelet hatásköre, melynek székhelye Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, Csehország, Statisztikai számjel: 000 20 869, internetes cím: http://www.coi.cz. Az on-line platformot a viták      rendezésére az alábbi internetes oldalon találja: http://ec.europa.eu/consumers/odr , melyet szintén felhasználhat az adásvételi szerződésből eredően az eladó fél és az ügyfél közti viták rendezésére.
  • 11.7. Az Európai Fogyasztói Központ Csehországi székhelye Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetes címe pedig: http://www.evropskyspotrebitel.cz , ez a kapcsolatfelvételi helye a fogyaszói viták on-line rendezésének az Európai parlament és Tanács (EU) 2013. Május 21.-ei 524/2013 sz. határozata alapján, s a határozat (EK) 2006/2004 sz. és 2009/22/EK módosítások alapján (a fogyasztói viták on-line rendezéséről szóló határozat).

12. ADATVÉDELEM

  • 12.1. Az ügyfél, ki fizikai személy, adatainak védelme a Tk. 101/2000 sz.az adatvédelemről szóló törvény, s annak későbbi módosításai által adott.
  • 12.2. Az ügyfél beleegyezését adja ezen személyes adatainak feldolgozásába: név és vezetéknév, lakcím, statisztikai számjel, közösségi adószám, elektronikus postai cím, telefonszám (a továbbiakban csak „személyes adatok“).
  • 12.3. Az ügyfél beleegyezését adja személyes adatainak az eladó fél általi feldolgozásába, mégpedig az adásvételi szerződésből eredő jogok és kötelezettségek érvényesítésének realizálásához, s felhasználói fiók vezetéséhez. Amennyiben az ügyfél nem választ más módot, beleegyezését adja személyes adatainak információk és üzleti értesítések küldésére az eladó fél által. A személyes adatok felhasználásába való beleegyezés annak teljes formájában ne moly feltétel, mely ellehetetlenítené az adásvételi szerződés létrejöttét.
  • 12.4. Az ügyfél tudomásul veszi, hogy személyes adatait (regisztráció esetén, felhasználói fiókjában, az áruház webes felületén leadott megrendelésnél) köteles helyesen és a valóságnak megfelelően megadni, s köteles indokolatlan késedelem nélkül informálni az eladó felet személyes adatainak változása esetén.
  • 12.5. Az ügyfél személyes adatainak feldolgozásával az eladó fél harmadik személyt bízhat meg, mint feldolgozó fél. Az áru szállítóinak személyén kívül más harmadik személynek az eladó fél nem adhatja ki az ügyfél adatait az ügyfél beleegyezése nélkül.
  • 12.6. A személyes adatok határozatlan ideig kerülnek feldolgozásra. A személyes adatok elektronikus formában, automata módon, vagy nyomtatott formában, nem automata módon kerülnek feldolgozásra.
  • 12.7. Az ügyfél igazolja, hogy a megadott személyes adatok pontosak, és hogy ismertetve volt azzal, hogy azokat önként adja meg.
  • 12.8. Amennyiben az ügyfél úgy gondolja, hogy az eladó fél, vagy a feldolgozó fél (12.5. rész) oly módon dolgozza fel személyes adatait, mely nincs összhangban a személyes adatainak és magánéletének védelmével, vagy törvénybeütköző, különösen, ha a személyes adatok nem pontosak a feldolgozás érdekében, a következőt teheti:
                 12.8.1. magyarázatot követelhet az eladó fél vagy a feldolgozó fél részéről. 
                 12.8.2. kérvényezheti, az eladó fél, vagy a feldolgozó fél részéről az így keletkező helyzet helyrehozását.
  • 12.9. Amennyiben az ügyfél információt kér személyes adatainak feldolgozásáról, az eladó fél köteles ezt az információt biztosítani számára. Az eladó félnek jogában áll a fentemlített információk biztosításáért megfelelő megtérítést kérni, mely nem haladhatja meg az információ biztosításának szükséges kiadásokat.

13. HÍRLEVELEK KÜLDÉSE ÉS SÜTIK MENTÉSE

  • 13.1. Az ügyfél beleegyezését adja a termékekkel, szolgáltatásokkal, vagy az eladó fél vállalatával kapcsolatos információk küldésével az ügyfél elektronikus címére, továbbá beleegyezését adja kereskedelmi hírek küldésével az eladó fél részéről az ügyfél elektronikus címére.
  • 13.2. Az ügyfél beleegyezését adja az ún. sütik számítógépére való mentésébe. Amennyiben a weboldalon való bevásárlás, és az adásvételi szerződés teljesítése lehetséges az ún. sütik az ügyfél számítógépre való mentése nélkül, az ügyfél az előző mondatba való beleegyezését bármikor visszavonhatja.

14. KÉZBESÍTÉS

  • 14.1. Elküldhető az ügyfél elektronikus postai címére, melyet felhasználói fiókjában, vagy megrendelésében megadott.

15. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

  • 15.1. Amennyiben az adásvételi szerződés alapú kapcsolat nemzetközi (külföldi) elet tartalmaz, úgy a felek megegyzenek abban, hogy a kapcsolatban a cseh törvények az irányadóak. Ezzel nem sérülnek az ügyfél az általánosan ismert és kötelezettséggel járó előírásokból eredő jogait.
  • 15.2. Amennyiben az adásvételi szerződés valamely rendelkezése érvénytelen, hatálytalan, vagy hatályát veszti, az érvénytelen rendelkezések helyére oly rendelkezések lépnek, melyek jelentésben a lehető legközelebb állnak az érvénytelen rendelkezésekéhez. Egy rendelkezés érvénytelensége vagy hatályvesztése nem érinti a többi rendelkezés érvényességét. Az adásvételi szerződés vagy az általános szerződési feltételek változtatásait és kiegészítéseit írásbeli formában kell kérvényezni.
  • 15.3. Az adásvételi szerződés az általános szerződési feltételeket beleértve elektronikus formában archivált az eladó fél által.
  • 15.4. Az általános szerződési feltételek melléklete az elállási űrlap.
  • 15.5. Az eladó fél elérhetőségei: levelzési cím EMBA TRADE, s.r.o, Dvorská 232, 503 11 Hradec Králové, Csehország, elektronikus posta cím rendelesek@raktarkiarusitas.hu, telefonszám +36 15 507 394.

Ezek a szerződési feltételek 2014. Január 1. léptek érvénybe.

 

www.raktarkiarusitas.hu WEBÁRUHÁZ REKLAMÁCIÓS ELJÁRÁSA

 

  • Ez a reklamációs eljárás a www.raktarkiarusitas.hu webáruházban megvásárolt árura vonatkozik. A garanciális időszak az áru az ügyfél általi átvételétől számítódik. A leszállított áru garanciális időszaka 2 évig tart, amennyiben az árura nem vonatkozik hosszabb garanciális időszak.
  • Az ügyfél köteles a küldemény kézbesítése után leellenőrizni a terméket. Amennyiben az ügyfél hibát fedez fel az árun, köteles az eladó felet írásban értesíteni a tényről. Ezt a bejelentést írásban elküldheti e-mail-ben a/az rendelesek@raktarkiarusitas.hu e-mail címre, vagy ajánlottlevélként a Magyar posta vagy más futárcég segítségével. A bejelentést az átvétel után haladéktalanu meg kell tennie, amennyiben ez nem így történik, az áru hibátlannak, kifogástalannak és teljesnek minősül, tehát az a feltételezés lép érvénybe, hogy az áru hibátlanul lett átadva. 
  • Jogos reklamáció esetén, joga van a postai költség vissza térítésére a legolcsóbb szállítási mód választásával, legtöbbször 1 490 Ft. A feljebb említett postai költség összege a Magyar Posta által megadott ár lista díja. Abban az esetben, ha a vásárló személyesen viszi vissza a megrendelt terméket a postai költség vissza utalására nem jogosult. Ha a vásárló egy terméket küld vissza a megrendelt több termékből, abban az esetben a vásárló jogosult a visszaküldött termék postai költség vissza térítésére.

A reklamáció érvényesítéséhez szükséges:

  1. a vételt igazoló dokumentummellékelésel
  2. ajánlatos az árut visszacsomagolni eredeti csomagolásába, s amennyiben ez nem lehetséges, úgy az áru természetének megfelelő csomagolásba csomagolni 
  3. a hiba pontos leírása.

Az árut az alábbi címre szükséges elküldeni: 

embatrade - frogman
Szecheneyi utca 44-46
4110 BIHARKERESZTES   

KÉRJÜK, AZ ÁRUT NE UTÁNVÉTTEL KÜLDJE VISSZA, ELLENKEZŐ ESETBEN A KÜLDEMÉNYT NEM VESSZÜK ÁT.

  • Az űgyfélnek jogában áll  garanciális időszakban levő áru hibájának ingyenes, időbeni és egfelelő módon való eltávolítása. Amennyiben ez a hiba jellegével rányos, az ügyfél kérvényezheti a termék, vagy annak részének csréjét. Amennyiben ez az eljárás nem lehetséges, az ügyfélnek jogában áll  ésszerű engedményt kérni a termékre, vagy elállni az adásvételi zerződéstől. Amennyiben eltávolíthatatlan hibáról van szó, mely akadályozza z áru rendeltetésszerű használatát, az ügyfélnek jogában áll ésszerű ngedményt kérni a termékre, a termék cseréére, vagy elállni az dásvételi szerződéstől. A reklamációt, beleértve a hiba ltávolítását, indokolatlan késedelem nélkül, a törvény által meghatározott, tehát 30 napon belül a küldemény az eladó fél általi tvételétől számítva, rendezni köteles az eladó fél, ha az eladó fél az gyféllel nem egyezik meg hosszabb határidőben. 
  • A reklamációra küldött áru cseréje vagy ibájának eltávolítása az előzetes írásbeli megegyezés alapján történik, setenként a vételárat lesz visszautalva az ügyfél bankszámlájára.


Hradec Králové-n 2014.január 1.-én

EMBA TRADE s.r.o., Dvorská 232, 503 11 Hradec Králové, Csehország
cégjegyzékbe bejegyezve a Hradec Králové-i Járásbíróság által vezetett cégjegyzékben C csoport, jegyzékszám: 29650

Hírlevelünkkel mindig egy kicsivel többet kaphat!
Kap egy 800 Ft értékű akciós kupont  
Elsőként értesül majd újdonságainkról
Tökéletes áttekintése lesz minden akciónkról
Velünk mindig spórol
Az árengedményt nem lehet kombinálni vagy együttesen felhasználni más utalványokkal és cégkuponokkal.