FAQ Gyakori kérdésekés válaszok
FAQ Gyakori kérdésekés válaszok
Mennyibe kerül a postaköltség és a csomagolási költség?
A postaköltség utánvétre, a csomag átvételekor 1640 Ft. Abban az esetben, ha a banki átutalásos fizetési módot részesíti előnyben, úgy a postaköltség 1290 Ft. 15 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítási költség ingyenes (nem számlázunk fel szállítási-, csomagolási-, és utánvétdíjat sem).
Mit jelent a banki átutalás?
A banki átutalás egy gyors és egyre közkedveltebb fizetési mód. Amennyiben netbankinget használ, megrendelését kifizetheti otthona kényelméből is.
A terméket azonnal küldjük az utalt összeg jóváírása után számlánkon. A szállítási idő tehát csupán bankja gyorsaságától függ a befizetés feldolgozásánál.
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
A raktáron levő terméknél a megrendelés visszaigazolása után, utánvétes fizetési mód esetén 5 munkanapon belül kézbesítjük a terméket. Amennyiben banki átutalást választ, megrendlését az összeg jóváírása után küldjük. Ha sürgős a megrendelése, az utánvétes fizetési mód kiválasztását javasoljuk, melynél átvételkor fizet. Így megrendelését fordultával el tudjuk küldeni (nem várunk a bankok közti pénzátvitelre), lerövidítheti így a küldési időt.
A küldést követően e-mailben kap értesítést a küldemény számával és a nyomkövetési linkkel. A terméket hagyományosan a Cseh postával küldjük a megadott címre, mely általában már másnap kézbesítésre kerül.
Nem érkezett meg a megrendelés visszaigazolása?
A megrendelés visszaigazolását automatikusan megkapja 60 percen belül e-mailben. Amennyiben ez nem történik meg, több oka is lehet:
- A megadott e-mailcímben hiba lehet, ezért nem érkezett meg a visszaigazolás. A megerősítés kedvéjért felveheti velünk a kapcsolatot az
rendelesek@raktarkiarusitas.hu e-mail címen vagy az alábbi telefonszámon +36 1 550 7394 - A visszaigazolást e-mail fiókja SPAMként jelölte meg. Próbálja meg ezért ellenőrizni ebben a mappában is.
- A megrendelés nem volt megfelelően elküldve, lezárva az utolsó lépéssel. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az rendelesek@raktarkiarusitas.hu e-mail címen vagy az alábbi telefonszámon +36 1 550 7394, s mi szívesen segítünk lezárni megrendelését.
- E-mail fiókja megtelt, ezért új e-mailek fogadása nem lehetséges - próbálkozzon régebbi üzenetek törlésével
Lehetséges halasztani a megrendelés elküldését?
A megrendelése küldésének halasztása lehetséges. A halasztás maximum 14 nap lehet a megrendelés ezárása után. Megrendelése kívánt küldési termínusát kérjük, jelezze a megjegyzés mezőben a megrendelői űrlapon.
Mit tegyek, ha a megrendelés véglegesítése után változtatni szeretnék?
Amennyiben megrendelése tartalmán szeretne változtatni, kérjük, jelezze szándékát ügyfélszolgálatunknál az alábbi telefonszámon +36 1 550 7394, és egyeztessen dolgozónkkal. Vagy pedig írjon e-mailt az rendelesek@raktarkiarusitas.hu e-mail címre, ahol közelebbi információkkal szolgálunk.
Meddig változtathatom meg vagy törölhetem megrendelésemet?
Megrendelését csupán addig a pillanatig törölheti vagy változtathatja, amíg azt elő nem készítik a küldéshez. A megrendelés törléséhez vagy változtatásához kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 550 7394 telefonszámon vagy e-mailben rendelesek@raktarkiarusitas.hu e-mail címen.
Milyen időtartamon belül gyakorolhatjuk elállási jogunkat?
Ha a termék bármilyen oknál fogva nem nyerte el a tetszését, a kézbesítéstől számított 60 napon belül nyugodtan elállhat a vásárlástól.
Tegnap leadtam egy rendelést, ma pedig kaptam egy kedvezményes kupont, felhasználhatom visszamenőleg is?
Sajnos a kedvezményes kuponokat nem lehetséges visszamenőlegesen felhasználni a megrendelés véglegesítése után, és erre a tényre a kuponon is figyelmeztetünk. A kedvezménykódot mindig a megrendelés első lépésében kell megadni.
Lehetséges-e kiszállítás előtti kapcsolatfelvétel, illetve a pontos kiszállítási idő kérvényezése a megrendelésében?
Sajnos a kézbesítést illetően nem lehetséges ilyen nemű kérelmek leadása. Sem a postai kézbesítési rendszer, sem a futárszolgálat nem közvetíti ezeket a részleteket. Az esetben, ha a Magyar Posta által végzett háznál történő csomagkézbesítéskor nem tartózkodna otthonában, a küldeményt átveheti a kijelölt postán. A DPD futárszolgálat mindig értesítést küld a várható kiszállítási időről. Ha szeretné módosítani a szállítási időt, nyugodtan vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálattal. Ha a futár nem találja Önt otthonában, a csomag a legközelebbi depóba kerül.
Választhatok más szállítási címet is?
Igen, ha szeretné a termékeket más lakcímre küldeni, vagy céges vásárlást igényel, elég a megrendelési űrlapon kijelölni: A szállítási cím eltér a számlázási címről. Azután töltse ki a szállítási címet és a cég nevét. A megjegyzés mező csupán a webáruház szükségeire szolgál. Megadhatja például, hogy szeretné elhalasztani a szállítást, vagy rendelését szeretné összevonni egy másik rendeléssel stb.
Mit jelent az ingyenes kiszállítású termék? Miként használhatom fel? Kombinálható más kedvezményekkel is?
Az "Áru ingyenes kiszállítással" kategóriában akciós termékeket talál, melyeknél az ingyenes kiszállátás szerepel ajándékként. Elég mindössze egy ilyen terméket a kosárba helyeznie, és nem fizet postaköltséget. A kosárba természetesen további termékeket is helyezhet, és így az akció a többi termékre is érvényes a kosárban. Az áru folyamatosan változik, teljes kínálatunkat megtalálja itt. A termékeket az egyes kategóriákból válogattuk. Az akció nem érvényes minden termékre, csupán azokra, melyeknél az INGYENES KISZÁLLÍTÁS felirat szerepel, a Megvásárolhatja boltunkban is mező alatt. Mivel akciós kínálatról van szó, nem kombinálható más kuponokkal. Mindig csupán Önön áll, melyik aktuális kedvezményünket használja fel.